AKTUALNOŚCI Z życia szkoły

TARGI TURYSTYCZNE „ATRAKCJE REGIONÓW”

30MAJ

W piątek 17.05.2019 r. klasa 1 THO wybrała się wraz z opiekunami na Targi Turystyczne „Atrakcje regionów” do Chorzowa. Ponieważ oficjalne otwarcie targów było zaplanowane na godzinę 14.00, postanowiliśmy wcześniejszy wolny czas spożytkować na wizytę w pobliskim zoo. Pomimo, że zapowiadana prognoza pogody nie była optymistyczna to było ciepło i słonecznie. Podczas spaceru po ogrodzie zoologicznym mogliśmy podziwiać najróżniejsze gatunki zwierząt. Kontakt z naturą po wielu miesiącach nauki był ogromną przyjemnością. O godzinie 13.30 wyruszyliśmy w stronę Pól Marsowych przy Stadionie Śląskim, gdzie odbywały się wspomniane wcześniej targi. W namiotach targowych doskwierał skwar i zaduch, jednak nie przeszkadzało nam to w zdobywaniu potrzebnej nam wiedzy. Mogliśmy zaobserwować w jaki sposób promują się różnego rodzaju przedsiębiorstwa z branży turystycznej. Poznaliśmy legendę, która mówi, że jeśli wrzuci się monetę do jeziora w jaskini znajdującej się w mieście Chełm spełni się nasze życzenie. Pod warunkiem, że ma się czyste serce. Przy dźwiękach muzyki granej na żywo przez kapelę góralską kosztowaliśmy różnych odmian oliwek, pierogów z oscypkiem oraz produktów wegetariańskich. Na targach każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Niektórzy z nas opuścili je z torbami pełnymi map, przewodników oraz gadżetów. Cały dzień spędziliśmy w miłej atmosferze i wycieczkę możemy uznać za bardzo udaną.